Op donderdag 7 juni is de volgende HortiHeroes Arena, waar het vraagstuk is: How to become a Magnet? Bedrijven doen verwoede pogingen om hun sales op te krikken, want zonder klanten geen inkomen. Echter de meest succesvolle bedrijven hoeven niet op pad voor sales, maar trekken klanten als een magneet aan. Hoe kun je dit toepassen op jouw onderneming? Laat je inspireren door top sprekers van binnen en buiten de food & flower industry die een succesvolle strategie, op basis van hun charismatische aantrekkingskracht ontwikkeld hebben.
Koppert Cress & adidas
Word geïnspireerd door Gerben Tegenbosch, Senior-Manager Global Consumer Service van adidas. Hij weet als geen ander hoe je een merk aan de voeten van mensen krijgt. Hij vertelt uit ervaring van adidas hoe je consumer experience creëert en zo mensen aan jouw merk bindt. Rob Baan, CEO van Koppert Cress heeft de wereld verslaafd gekregen aan gezonde voeding en topchefs aan zijn smaakvolle micro-groenten. Tijdens HortiHeroes Arena: How to become a Magnet vertelt Rob hoe hij zijn bedrijf omtoverde in een heuse culinaire magneet. Twee verhalen die je als marketeer, sales manager en directeur niet mag missen!
Hosted by ImpactCity: Caballero Fabriek | Den Haag
Wij zijn trots om te vermelden dat deze Arena gehost wordt door ImpactCity in de Caballero Fabriek. Een unieke, ondernemende locatie centraal in startup hub Binckhaven te Den Haag. De Binckhaven is een creatief-industriële omgeving waar startups en scale-ups kunnen groeien, met ruimte voor experiment en rauwe randjes. De Caballero Fabriek is wat dat betreft het icoon van het gebied. Maar ook broedplaats De Besturing, brouwerij Kompaan, scale-up Secrid, het sociale bedrijf Greenfox en hip restaurant MaMa Kelly hebben in korte tijd dit dynamische gebied zichtbaar verrijkt. Apollo 14 is in die lijn een mooie uitbreiding van de populaire startup hub de Binckhaven.
Laat je inspireren en tot donderdag 7 juni!